Новини сайту

Геннадій Гірін: Як знайти своє місце на ринку

З чого розпочати бізнес, якщо всі ніші зайняті? Якщо поглянути на сучасний ринок, то складно знайти сферу діяльності, яка ще не була задіяна. Але як показує практика, завжди є потреба у товарі чи послугах, яких немає у вашому місті. Зачепіться за відсутні товари та вивчіть попит на нього у вашому регіоні.

Як шукати затребувані товари?

Будь-який бізнес починається з аналізу попиту товар чи послуги, які ви плануєте реалізувати. Саме так розпочинав свій шлях я, Гірін Геннадій Наумович. Мабуть, це найважчий і часом трудомісткий етап, бо не знаєш, як власне вивчати попит.
Знайдіть групу потенційних споживачів, які будуть зацікавлені у вашій пропозиції. Наприклад, ви любите в'язати та вирішили зробити це хобі своїм бізнесом. Чому б і ні, якщо добре виходить та іншим подобається ваша робота? Показавши свої вироби оточенню, ви можете підрахувати конкретну кількість перших покупців.
Ті, у свою чергу, розкажуть про вас своїм друзям, тому на кожну людину в групі припадає по 2-3 додаткові споживачі. З великою ймовірністю їм теж щось сподобається, і вони зроблять замовлення. Головне почати та не соромляться показувати свою роботу іншим людям. Вони не тільки гідно оцінять, але й вкажуть на недоліки, тому що не завжди ваша особиста думка може сходитися з іншим. Скільки людей, стільки й думок, тому розширюйте асортимент, застосовуйте нові прийоми в'язки, збільшуйте колірну гаму та додавайте фурнітуру.

Якщо немає оточення

Буває так, що ви хочете зайнятися конкретним видом бізнесу, але поблизу немає споживачів ваших товарів та послуг. У такій ситуації можна працювати онлайн. Створіть сайт, замовте рекламу. Якщо ваша пропозиція актуальна, на вас обов'язково звернуть увагу.
Важливо не забувати про закони та відповідальність. Саме через несплату податків багато бізнесів припиняють своє існування, не почавши працювати. Дотримання закону – це також досягнута мета та частина вашого шляху.

Статистика

Якщо не знаєте, з чого почати, можна вибрати нішу зі списку найпопулярніших видів діяльності. Статистика показує, що на ринку спостерігається потреба у наступних послугах:
  • громадське харчування;
  • будівництво та ремонт житла;
  • торгівля товарами народного вжитку;
  • ІТ;
  • ремонт автомобілів;
  • реклама та просування через Інтернет.
Розкрийте свої можливості, влившись в одну із представлених сфер. Якщо вона потрібна, то однозначно принесе позитивний результат. Не бійтеся експериментувати. Можна спробувати себе в одній, згодом в іншій сфері. Через досвід та помилки можна знайти свою нішу. Як показує практика, абсолютно будь-яка людина вміє щось робити краще за інших. Можливо у вас теж є сховані таланти, просто вони не розвинені і не розкриті повною мірою або ви боїтеся зробити перший крок до свого успіху.
Made on
Tilda